dinsdag 8 november 2011

even een update

Hallo allemaal,

Hier is even een update van hoe het met me gaat. Ik ben op de goede weg maar ik wil teveel volgens de fysio dus we moeten een stapje terug. Ik ben wel al voorzichtig bezig met wat freubelen maar dat is mondjes maat om het maar zo te zeggen. Het huishouden doen we ook alleen gedoseerd zodat ik pijnloos de dag door kom. Ik merk wel als ik teveel gedaan heb dan heb ik weer wat pijn maar met rust verdwijnt dat ook weer.
De operatie is me 100% meegevallen dus wat dat betreft zou ik het zo weer doen. Ik moet de 22ste komen voor controle bij de orthopeet en dan zullen we wel verder horen van hoe en wat bij de wond controle waren ze in elk geval te spreken. Tot nu toe is de pijn die ik voel als ik iets teveel gedaan heb een andere pijn dan ik had voor de operatie dus ik heb goede hoop dat ik goed zal herstellen al zal die arm natuurlijk altijd een zwakke plek blijven maar daar houden we dan wel rekening mee ik ben al heel blij dat die pijnen die ik had weg zijn.
Zodra ik weer iest heb om te plaatsen dan zal dat ook zeker gebeuren maar ik verwacht dat dat pas begin 2012 zal zijn.
groetjes Mirjan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten