maandag 10 oktober 2011

Hallo allemaal

Ik wil jullie een laten weten dat het woensdag dan eindelijk zover is. Ik wordt eindelijk geopereerd aan mijn schouder/arm. Woensdag moet ik me om 2u melden en dan wordt ik de volgende dag geopereerd ik moet me eerder melden omdat ik diabeet ben. Ik hoop vrijdags weer lekker thuis te zijn. Het houd alleen wel in dat ik voorlopig niks kan freubelen maar als ik straks weer zover ben kan ik er wel weer lekker tegen aan en ben ik pijnlooos of nagenoeg pijnloos en daar gaan we voor. Door dit alles komt het bloggen ook op een laag pitje al moet ik zeggen dat dat al wel zo was.
Ik hoop jullie allemaal weer te zie zodra ik weer freubelen kan en ik zal tussendoor hier jullie op de hoogte houden
groetjes mirjan

1 opmerking:

  1. ik hoop dat het na de operatie gauw weer wat beter gaat sterkte en tot ziens gr maartje

    BeantwoordenVerwijderen