zondag 8 april 2012

Even wat creatie's laten zien

Zoals beloofd zou ik jullie weer wat creatie's laten zien. Nou hier komen ze hoor.



Deze kinderwagen is gemaakt met de marianne design kinderwagen mal. Hiervan is een workshop te vinden op haar site www.mariannedesign.nl



Dit doosje in de form van een hart komt uit een boekje van Elis Hendriks.



Deze drie klompen is een patroon die ik heb gekocht op de volgende blog http://sandrasscrapshop.blogspot.com/ op sandra haar site staan meer leuke patroon's van haar hand en ik zal er zeker nog vaker een patroon halen.

Zo eerst weer drie creatie's van mijn hand, geniet van het bekijken en laat horen wat je ervan vind.

Groetjes mirjan

2 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig Mirjan!!!
    Wat een schitterende kinderwagen heb je ook gemaakt en je hartendoosje is ook zo mooi!!
    Dank je wel voor het vermelden van mijn bloglink; supers!!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankt je wel sandra en graag gedaan hoor is het minste wat ik kan doen he je link vermelden
    groetjes mirjan

    BeantwoordenVerwijderen